قوانین و مقررات سامانه پیام صوتی پام
4023
4023
عضويت و ادامه استفاده از سامانه به معناي قبول و تایید قوانين می باشد.
قوانين و مقررات سامانه پیام صوتی (پیامک صوتی) پام
مشترک محترم، لطفا دقت نماييد:
تمامي پيام هاي صوتي در حين ارسال بررسي و کنترل مي شوند، شما مجاز به ارسال پيام هاي صوتي تهديد آميز و خلاف عرف جامعه نمي باشيد. مسئوليت كليه عواقب ارسال پيام هاي صوتي كه نتيجه آن باعث وارد آمدن خسارت به مشترک تلفن همراه يا ثابت و يا اعمال جريمه از سوي اپراتورهاي تلفن و يا ساير مراجع ذيصلاح قانوني گردد، به طور كامل به عهده و متوجه شما ميباشد و در صورت مشاهده سريعا به پليس فتا گزارش داده خواهد شد و جرم محسوب مي شود.
قوانين و مقررات سامانه پام
1. نکات ايمني
· بهترين مکان براي نگه داري از رمز عبور، ذهن شما مي باشد، لطفا اين مسئله را جدي بگيريد.
· رمز عبور خود را هر 30 روز يکبار تغيير دهيد. در موارد خواص مي توانيد با درخواست به واحد پشتيباني، نام کاربري خود را تغيير دهيد.
· از افشا کردن رمز عبور خود اکيدا خودداري کنيد. رمز عبور خود را يک عبارت ساده (مانند: تاريخ تولد، شماره شناسنامه يا کد ملي، شماره تلفن يا موبايل و ...) قرار ندهيد. و حتما در انتخاب رمز عبور، به صورت همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر هاي گوناگون استفاده کنيد.
2. قوانين و مقررات سامانه:
· ميزان ماليات و عوارض ارزش افزوده از سمت اداره امور مالياتي کل کشور تعيين شده و به صورت ساليانه اعلام ميگردد. بنابراين در صورت افزايش درصد ماليات از سوي اين مرجع، خريدار موظف و متعهد به رعايت آن ميباشد.
· در صورت تغيير در تعرفه هاي مرتبط با سرويس درخواستي (از جمله تعرفه حق نمايندگي و تمديد آن و تعرفه پيام صوتي) و تعيين هرگونه تعرفه جديد از سوي مخابرات، تغييرات و تعرفه هاي جديد از تاريخ مصوب و مورد نظر مخابرات در تعهدنامه حاضر اعمال مي گردد.
· با توجه به اين که شارژ خريداري شده جهت تأمين اعتبار به مخابرات واريز ميگردد، هزينه قابل برگشت نميباشد.
· انتقال شارژ از پنلي به پنل ديگر و يا شرکت ديگر مقدور نميباشد.
· در صورتي که به علت بروز مشکلات يا شرايط بحراني اعلام شده از سوي شرکتهاي اپراتور تلفن همراه کشور و مخابرات ايران يا مراجع ذيصلاح قانوني، فروشنده مجبور به وضع محدوديتهايي در زمانبندي ارسال پيام هاي صوتي مربوط به خريدار شود، خريدار ضمن پذيرش شرايط بروز يافته، موظف به رعايت زمانبندي مذکور ميباشد و حق هيچگونه اعتراضي در اين خصوص را ندارد.
· خريدار بايد به سن قانوني رسيده باشد و در هنگام امضاي تعهدنامه کپي کارت ملي و کپي سند تلفن ثابت يا همراه براي اشخاص و شرکتها و کپي از روزنامه رسمي براي شرکتها را تحويل فروشنده دهند.
· خريدار نبايد نسبت به ارسال هيچ گونه پيامهاي تجاري ناخواسته بدون رضايت قبلي کاربران اقدام نمايد. بديهي است مسئوليت ارسال هرگونه پيام تجاري از طرف کاربران بدون رضايت قبلي آنها به عهده خريدار ميباشد و فروشنده در اين خصوص هيچ مسئوليتي ندارد.
· در صورتي که گيرندگان درخصوص پيام ناخواسته دريافتي شکايتي داشته باشند، فرستنده مکلف به پرداخت جريمه اعلام شده از سوي مراجع قانوني ميباشد.
· محتواي پيام ارسالي ميبايست با هر يک از اصول پنج گانه زير مطابقت داشته باشد:
o با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.
o باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.
o مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
o به اخلاق حسنه و اصول اخلاقي حاکم بر جامعه آسيب نرساند.
o با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي کشور مغايرت نداشته باشد.
باتوجه به ارائه نسخه آزمایشی و تست نرم افزار بصورت کامل قبل از خرید ،
امکان استرداد وجه خرید و یا شارژ پس از واریز مقدور نمی باشد
"سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام بهترین راه حل برای اطلاع رسانی کسب و کارها و تبلغیات آن ها می باشد."