سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت

pam sound1images 2

title_6515ab58d62169342519781695918936

سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

سامانه پیام صوتی پام

توانایی برقراری تماس و ارسال صدای شما به صورت همزمان برای انبوهی

از مخاطبین تلفن ثابت و همراه رافراهم آورده است

 

title_6515ab58d623715084143411695918936

سامانه پیام کوتاه و پیامک صوتی پام

! برنامه نویسان، پام را دوست دارند     

 

امکانات نامحدود و انعطاف پذیری فوق العاده وب سرویس. دقیقا متناسب با نیازهای کاربران شما است                  

title_6515ab58d625314442730111695918936

سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

.با سامانه پیام صوتی پام صدای برند خود رابسازید        

برای کسب و کار خود صدا ایجاد کنید تا با شنیده شدن نیزهمه به سمت شما بیایند         

 

سامانه پیام صوتی پام، توانایی برقراری تماس و ارسال صدای شما به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن ثابت و همراه را فراهم کرده است. . .

با پنل و ماژول های ارائه شده توسط سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام پیام ها و اخبارهای خودرا در سریعترین زمان به سمع و نظر دوستان ، مشتریان ، زیرگروها و ... برسانید

با وب سرویس و وب API اپلیکیشن ها و وب سایت های خود را مجهز به پیام کوتاه و پیام صوتی کنید....

ثبت نام پنل پیام کوتاه             ورود به پنل پیام کوتاه             ثبت نام پنل پیام صوتی          ورود به پنل پیام صوتی

تبدیل متن به صدا سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

تبدیل متن به صدا

 

شما به راحتی می توانید متن خود را تایپ کرده و سرویس تبدیل متن به صدا متن شما را عینا تبدیل به صدا کند .

امکان ارسال به تلفن ثابت سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

امکان ارسال به تلفن ثابت

 

با سامانه پیام صوتی پام علاوه بر خطوط همراه میتوانید به تلفن های ثابت نیز پیام صوتی (پیامک صوتی) ارسال کنید .

نظرسنجی سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

نظرسنجی 

 

در صورت تمایل میتوانید در پیام صوتی(پیامک صوتی) خود از مشتری بخواهید که یک عدد را بین 0 تا 9 جهت مشخص کردن میزان رضایت از شما شماره گیری کند و در انتها عددی که مشتری انتخاب کرده را ببینید .

ارسال از روی نقشه سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

ارسال از روی نقشه

 

برای ارسال پیام صوتی(پیامک صوتی) در یک منطقه لازم نیست که شماره های آنها را داشته باشید.از روی نقشه آن قسمت را انتخاب کنید,سیستم تعداد شماره های موجود را به شما نمایش میدهد حال میتوانید به آنها پیام صوتی خود را ارسال کنید .

نمودار وضعیت سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

نمودار وضعیت

 

با یک نمودار جامع از وضعیت پیام صوتی های ارسال شده کمپین خود مطلع میشوید و در هر لحظه خواهید دید که چند پیام صوتی(پیامک صوتی) ارسال شده و از این تعداد چند ارسال موفق داشته اید .

آواکسل سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

آواکسل

 

مخاطبین خود را با استفاده از فایل اکسل به راحتی ویرایش کنید. همچنین به راحتی مخاطبین ذخیره شده در تلفن همراه خود را با چند کلیک وارد پنل پیام صوتی(پیامک صوتی) خود کنید .

نمودار اثر بخشی سامانه پیام کوتاه و پیام  صوتی پام

نمودار اثر بخشی

 

در یک نمودار میتوانید ببینید که مخاطبینتان چقدر از پیام صوتی(پیامک صوتی) شما را گوش داده اند و از این طریق میتوانید به اثر بخش بودن پیام صوتی(پیامک صوتی) خود پی برید .

گزارش گیری کامل سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

گزارش گیری کامل

 

در سامانه پیام صوتی(پیامک صوتی) پام گزارش کاملی از ارسالها,تراکنشهای مالی,نظر سنجی ها و ... دریافت خواهید کرد حتی میتوانید ببینید که هر مخاطب تا چند ثانیه از پیام شما را گوش داده .

ارسال سریالی پیام صوتی در سامانه پام

 

 ارسال سریالی پیام صوتی ( پیامک صوتی) پام

 

همانطور که از اسم این روش ارسال مشخص است، به ارسال پیام صوتی (پیامک صوتی) با برنامه زمانبندی شده و برای مخاطبین مشخص ارسال سریالی گویند.
در این نوع ارسال با در نظر گرفتن پارامتر هایی همچون زمان و پیام می توانید به صورت کاملا تخصصی در مدت زمان مشخص به ارسال پیام صوتی تبلیغاتی و خلاقانه بپردازید.


بریم برای یک ارسال سریالی موفق


در قدم اول وارد سایت پام شوید و ثبت نام کنید و اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد پنل کاربری خود شوید.
پس از ورود به پنل کاربری خود، از منوی ارسال پیام صوتی (پیامک صوتی)، گزینه ارسال سریالی را انتخاب کنید و وارد این بخش شوید.
با وارد شدن به این بخش با گزینه های مختلفی رو به رو می شوید که قدم به قدم این گزینه ها را با هم تکمیل می کنیم.

عنوان و شرح ارسال سریالی
اولین فیلد، بخش عنوان است که می توانید یک عنوان مناسب و دلخواه برای ارسالی سریالی خود انتخاب کنید و در بخش شرح، توضیحی در خصوص ارسال خود وارد کنید تا در آینده برای شما مستند بماند.

شماره ها
بخش بعد مربوط به شماره های شماست که می توانید شماره های مخاطبین خود (ثابت و همراه) را در این قسمت وارد کنید.(نا منظم بودن شماره های وارد شده برای ارسال شما مشکلی به وجود نمی آورد و پام قادر به مدیریت و مرتب سازی آن هاست.

وضعیت
پس از وارد کردن شماره ها به دکمه وضعیت میرسیم که با فعال و غیرفعالسازی این گزینه می توانید وضعیت ارسال سریالی خود را مشخص کنید. در صورت فعال بودن این گزینه، پس از اتمام تنظیمات، ارسال سریالی شما در زمان مشخص شده شروع به فعال می کند و برای مخاطبین وارد شده پیام صوتی (پیامک صوتی) ارسال می شود.
در غیر این صورت با غیر فعال بوده این گزینه تنها تنظیمات انجام شده در پنل شما ذخیر می شود.

فاصله ارسال ها
این بخش مربوط به فاصله زمانی ارسال سریالی شماست که می توانید از یک روز تا 3 ماه تنظیم کنید.

تاریخ و زمان شروع
این دو بخش برای برنامه ریزی زمان و تاریخ شروع ارسال سریالی شما قرار داده شده است. به این نکته دقت کنید که در قوانین پام ساعت ارسال پیام صوتی انبوه 08:00 الی 22:59 می باشد و در ساعات 23:00 الی 7:59 ارسال انجام نمی شود.

تعداد تلاش
تعداد تلاش مربوط به مخاطبینی است که پس از ارسال پیام صوتی (پیامک صوتی) قادر به پاسخگویی تماس شما نبودند و شرایطی مانند: مشغولی، رد تماس، عدم دسترسی و... به وجود آمده است. 
شما می توانید تعداد تلاش برای ارسال مجدد پیام صوتی (پیامک صوتی) به این دسته از مخاطبین را در این بخش تنظیم نمایید.

مدت تاخیر
مدت تاخیر؛ میزان زمانی است که برای تلاش مجدد سپری می شود. به عنوان مثال اگر تعداد تلاش را 3 مرتبه و میزان تاخیر را 10 دقیقه تنظیم کنید، پس از اولین تماس و ناموفق بودن آن، به فاصله هر 10 دقیقه مجدد پیام صوتی برای مخاطب ارسال می شود که این عمل تا 3 مرتبه تکرار می شود.


نظرسنجی
اگر پیام صوتی (پیامک صوتی) شما حامی نظرسنجی باشد که نیاز به دریافت پاسخ مخاطبین خود را دارید، با فعال سازی این گزینه مخاطبین شما قادر به ارسال نظر از طریق شماره گیری اعداد را خواهند داشت و شما پس از ارسال پیام خود می توانید نظرات ارسال شده را مشاهده و بررسی نمایید.

پیام
آخرین قدم برای اتمام تنظیمات ارسال سریالی، وارد کردن پیام صوتی است. همونطور که مشاهده می کنید در این بخش می توانید یک تا ده پیام صوتی را وارد کنید، که پام پیام های انتخاب شده را به ترتیب در زمان های مشخص ارسال می کند.
دقت داشته باشید همانطور که در چند مقاله قبل به آموزش چگونه یک فایل صوتی بسازیم ابتدا باید فایل صوتی خود را در قسمت اصوات وارد کنید سپس از این آن را انتخاب نمایید.

در نهایت باید گفت ارسال سریالی روشی کارآمد برای مجموعه هایی است که در زمان های مشخص برای مخاطبین خود قصد ارسال پیام صوتی دارند مانند دانشگاه ها (یادآوری ثبت نام ترم های جدید، پرداخت شهریه، و...) و یا حتی برای اجرای کمپین های هدفمند که پیام صوتی به عنوان یکی از رسانه های اطلاع رسانی و تبلیغات در نظر گرفته شده است.

نکته

جالب در خصوص این روش ارسال این است که اگر ارسال سریالی شما دارای 10 پیام صوتی باشد و شما پس از سومین ارسال مخاطبین جدیدی را به لیست خود اضافه کنید، پام به صورت هوشمندانه برای مخاطبین جدید، پیام های صوتی را از ابتدا ارسال می کند.

همانطور که می دانید نحوه ی ارسال پیام صوتی نیز از اصلی ترین موضوعات در کمپین هاست. پیش تر در مورد انواع روش ها و نحوه ی انتخاب بهترین روش صحبت کرده ایم، و می دانید که یکی از روش های ارسال پیام از طریق پام ارسال به صورت سریالی است. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که مزیت استفاده از این روش چیست؟ در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم و نتایج استفاده از این روش را بررسی کنیم.

زمانبندی پیام های ارسالی
این روش درواقع به شما کمک می کند تا پیام های خود را با زمانبندی خاص خود برای مخاطبین مشخص ارسال کنید. بدین صورت که با تعیین تاریخ و ساعت شروع ارسال ها، پیام شما به صورت خودکار در زمان مشخص به مخاطب موردنظر ارسال خواهد شد. قطعا زمانی که حجم بالایی از ارسال داشته باشید با استفاده از این راهکار از ارسال پیام در زمان موردنظرتان اطمینان حاصل خواهید کرد.

تلاش مجدد
شاید برای شما هم پیش آمده است که پیامتان بی پاسخ مانده و یا مخاطباتان دردسترس نیست، حتی ممکن است با رد تماس مخاطبین مواجه شوید. در این صورت پیام صوتی شما و هزینه ای که پرداخت کرده اید از دست خواهد رفت. در چنین شرایطی شما می توانید تعداد تلاش برای ارسال مجدد پیام صوتی به این دسته از مخاطبین را در این بخش تنظیم نمایید. بدین ترتیب حتی اگر فرد قادر به شنیدن پیام صوتی نباشد، می تواند در دور دوم تماس پیام شما را دریافت کند.

مدت تاخیر
بعد از تعیین تلاش مجدد شما می بایست تعیین کنید که تماس مجددتان با چه فاصله ای برقرار شود. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان را انتخاب کنید تا از رسیدن پیام صوتی مطمئن شوید. به عنوان مثال با تنظیم میزان تاخیر بر روی 20 دقیقه، ه فاصله هر 20 دقیقه بسته به تعداد تلاش مجدد، پیام صوتی برای مخاطب ارسال می شود.

نظرسنجی
برای کمپین های بزرگ اطلاع از نظر مخاطبین و میزان رضایت آن ها می تواند کمک بسیار زیادی کند. با توجه به این موضوع می توان با اجرای نظرسنجی در پایان پیام صوتی از نظر آن ها آگاه شد تا در صورت کم و کاست آن را برطرف کرد.

امکان ذخیره لیست سریالی
شاید نیاز باشد افراد برای اطمینان از لیست سریالی خود، ابتدا آن را ایجاد و سپس ذخیره کنند و در زمان نیاز آن را فعال کنند. در این صورت اگر گزینه ی غیرفعالسازی را بزنید تنها تنظیمات انجام شده در پنل شما ذخیر می شود و در صورت فعال بودن، پس از اتمام تنظیمات، ارسال سریالی شما در زمان مشخص شده شروع به فعال می کند و برای مخاطبین وارد شده پیام صوتی ارسال می شود.

امکان اضافه کردن مخاطب
شاید نیاز باشد تا مخاطبی را به لیست خود اضافه کنید، در این صورت اگر ارسال سریالی شما دارای 10 پیام صوتی باشد و شما پس از سومین ارسال مخاطبین جدیدی را به لیست خود اضافه کنید، پام به صورت هوشمندانه برای مخاطبین جدید، پیام های صوتی را از ابتدا ارسال می کند.

در آخر باید گفت که اگر نیاز به ایجاد کمپینی هدفمند دارید این روش برای شما مناسب خواهد بود، زیرا با تعیین دقیق احتمالات در هنگام ارسال پیام صوتی و استفاده از امکانات و مزایای ارسال سریالی، می توان اطلاع رسانی و تبلیغات خود را با موفقیت پیش ببرید.

cache/resized/37aa9faa275886884779d5bbc11551bf.jpg
11 دی
0
  در این مطلب قصد داریم به بررسی نقاط قوت و ضعف دو سامانه پیام صوتی پام و پیام کوتاه پام
مطالعه بیشتر
توسط حسین صدقی
اخبار و آموزش های سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
cache/resized/1963d56e17d5b3e91beabdcd51af1e5a.jpg
11 دی
0
  حضور عوامل سامانه پام در چهارمین اجلاس وب فارسی چهارمین اجلاس وب فارسی روز پنجشنبه 22
مطالعه بیشتر
توسط حسین صدقی
اخبار و آموزش های سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
cache/resized/0c78c59307cf5db5cf49039f6dd493ed.jpg
11 دی
0
  همانطور که از اسم این روش ارسال مشخص است، به ارسال پیام صوتی با برنامه زمانبندی شده و
مطالعه بیشتر
توسط حسین صدقی
اخبار و آموزش های سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
cache/resized/6861583b750a4013725bcd8beb7b795e.jpg
11 دی
0
  اکثر وب سایت هایی که ارائه دهنده خدمات هستند در بخشی از وب سایت خود امکانی جهت تست و
مطالعه بیشتر
توسط حسین صدقی
اخبار و آموزش های سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
cache/resized/7b0c9ec14c2ff5d8d2c382d59292a370.jpg
11 دی
0
  آواخوان؛ سرویسی است که به صورت کاملا هوشمند و دقیق محتوای متنی را دریافت و بلافاصله به
مطالعه بیشتر
توسط حسین صدقی
اخبار و آموزش های سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

 

لوگو ساماندهی سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

 

تصدیق نامهمشاهده همه

  • سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

    سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام- پیام صوتی

    "سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام بهترین راه حل برای اطلاع رسانی کسب و کارها و تبلغیات آن ها می باشد."

 

سامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت سداد بانک ملیسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت به پرداخت بانک ملتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه های پرداخت شاپرک شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت ناواکو بانک مسکنسامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت

خدمات سایت

  • بلاگ پام
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام پیام کوتاه
  • ثبت نام پیام صوتی
  • ورود به پنل پیام کوتاه
  • ورود به پنل پیام صوتی
  • فیلم های آموزشی سامانه

تماس با ما

درباره ما سامانه پیام کوتاه و پیام صوت پام 

ایران ، استان آ. ش، شهر تبریز

73 69 44 35 41 98+  \ 84   58   891   937    98+

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Copyright © 1401سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت
بالا